Update n.a.v. de persconferentie van 28 september

Op maandag 28 september heeft er een nieuwe persconferentie plaatsgevonden. We hebben voor u de belangrijkste veranderingen op een rij gezet die per dinsdag 29 september om 18.00 uur in gaan:

Tafelreserveringen

Voor het à la carte restaurant en terras zijn de volgende aanvullende maatregelen van toepassing:

  • We houden 1,5 meter afstand tussen u en andere gasten
  • Bij ontvangst is er een gezondheidscontrole
  • Bij ontvangst vragen we u en uw tafelgenoten jullie contactgegevens te noteren
  • Het is mogelijk een tafel te reserveren tot maximaal 4 personen, exclusief kinderen tot 13 jaar
  • Voor grotere groepen willen we u vragen ons een bericht te sturen naar info@hfslg.nl. We zullen dan op basis van de groepsgrootte, de reservering over meerdere tafels verdelen. Hierbij houden we rekening met 1,5 meter afstand tussen personen die niet uit hetzelfde huishouden komen
  • Het restaurant is geopend tot 22.00 uur, vanaf 21.00 uur mogen we geen nieuwe gasten meer verwelkomen

Wat moet u doen bij een reeds bestaande reservering die niet overeenkomt met de bovenstaande maatregelen?

Hierover zullen we op korte termijn met u contact opnemen. We nemen in chronologische volgorde contact op met de contactpersoon die bij ons bekend is. Mocht u contact met ons willen opnemen en u kunt ons vanwege de vele telefoontjes niet bereiken, dan willen we u vragen uw gegevens met daarbij de betreffende datum en tijdstip van uw reservering met ons te delen per mail naar info@hfslg.nl. U kunt hier tevens bij aangeven op welk moment en manier u het beste te bereiken bent

Heeft u iets te vieren of wilt u iets organiseren voor groepen tot 30 personen?

Dan mag dat zolang er aan de geldende RIVM-maatregelen wordt voldaan. Dit zijn o.a. de gezondheidscontrole bij ontvangst, de gastenregistratie en het minimaal 1,5 meter afstand houden gedurende het event. 

Wat zijn de aanvullende regels bij besloten evenementen voor groepen met meer dan 30 personen bij HFSLG?

Hiervoor is het van belang dat er aan eerdergenoemde richtlijnen wordt voldaan én het event wordt gemeld bij de Veiligheidsregio Utrecht.

Hoe meld ik mijn event bij de Veiligheidsregio Utrecht?

Wij nemen contact met u op om alle benodigde informatie te verzamelen. Wij zullen als evenementenlocatie de melding en coördinatie met de Veiligheidsregio Utrecht verzorgen.

Waar kan ik de overige maatregelen lezen die jullie als locatie genomen hebben?

Deze hebben we verzameld op www.hfslg.nl/maatregelen.

Een overzicht van alle maatregelen is te vinden op deze site van de Rijksoverheid

Heeft u nog andere vragen naar aanleiding van bovenstaande? Neem dan vooral contact met ons op via info@hfslg.nl of 030 225 1051.

Related Posts

Openingstijden

Maandag geopend op aanvraag
Dinsdag 11.30 – 22.00 uur
Woensdag 11.30 – 22.00 uur
Donderdag 11.30 – 22.00 uur
Vrijdag 11.30 – 22.00 uur
Zaterdag 17.00 – 22.00 uur
Zondag 17.00 – 22.00 uur

Vanaf 21.00 uur mogen we geen nieuwe gasten meer toelaten.

Ons menu voor thuis